دفاع نمايندگان استان از مظلو ميت تيم شهيد قندي 

مجمع نمايندگان استان يزد در نامه اى به رييس فدراسيون فوتبال، توجه بيشتر به انتخاب داوران فوتبال براى جلوگيرى از تضييع حقوق تيم هاى فوتبال را خواستار شده است.
متن كامل اين نامه به شرح ذيل است:
جناب آقاى دادكان
رياست محترم فدراسيون فوتبال
احتراماً از زحمات مؤثر جنابعالى در رشد و شكوفايى ورزش و به ويژه فوتبال صميمانه تشكر مى نماييم و استدعا داريم نسبت به جلوگيرى از تضييع حق بعضى تيم هاى فوتبال، اقدامات و عنايات لازم را مبذول داريد.

 جنابعالى در اين ايام بارها از زبان بعضى از مربيان، بازيكنان و اهالى فوتبال اعتراضاتى نسبت به ضعف داورى، تبعيض در اعمال يا تعليق بعضى از مجازات هاى كميته انضباطى شنيده ايد! هر چند كه اشتباهات داورى بخشى از ورزش است و اين درست كه كميته انضباطى اختياراتى دارد و ناگزير است در بسيارى موارد آن را به كار گيرد، ولى حداقل در مورد بازيهاى بسيار حساس تيم هاى صدرنشين يا فانوس به دست قعرنشين ليگ اقتضاء مى كند:

اولاً همه تمهيدات و احتياطات لازم براى جلوگيرى از هرگونه تضييع حق و شائبه اى صورت گيرد،

ثانياً سعى شود هرگونه مجازات يا ارفاقى به شكل عادلانه در مورد اين تيم ها اعمال گردد.

ما مجمع نمايندگان استان يزد لازم مى دانيم از چند مورد ضعف داورى كه تيم مردمى شهيد قندى را به شدت دچار بحران نموده، گلايه كنيم و درخواست نماييم حال كه اين تيم با آمدن يك مربى فهيم و خوش فكر، فوتبالى زيبا و جوانمردانه ارايه مى كند، با گماشتن داورانى مجرب و مسلط در پنج بازى باقيمانده از تكرار اين مسايل كاملا جلوگيرى كنيد و اجازه ندهيد مردم استان دارالعباده و تماشاگران فوتبال دوست و نجيب يزدى بيش از اين آزرده خاطر گردند! ضمناً پيشنهاد مى كنيم جنابعالى با همه تراكم كارى، يك بار فيلم گل هاى مردود اعلام شده تيم شهيد قندى در بازى بسيار بسيار حساس با برق شيراز را مشاهده فرماييد تا بتوانيد مستقيم در جريان قرار گيريد.

يزد فردا     ايران ورزشي
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا